Závazná objednávka pobytu
Úspěšné odeslání potvrdí webová stránka. Pokud se tak nestane, vyplnili jste formulář chybně nebo nedostatečně. Opravte jej prosím a odeslání zopakujte. Děkujeme
Těší nás, že jste se rozhodli využít služeb Wizard´s clubu.
Po odeslání vaší závazné rezervace očekávejte její potvrzení i z naší strany společně se zasláním podkladů ke složení rezervační zálohy.Teprve tím se stává rezervace závazná oboustranně. Není možno předpokládat, že pokud jste nám zaslali objednávku a my jsme ji nezamítli, je vše vyřízeno (občas se totiž bohužel stane, že k nám vaše objednávka vůbec nedorazí).
Na každý dotaz se snažíme reagovat v co možná nejkratším čase. Jestliže jste od nás ani do 2 dnů nedostali žádnou odpověď, prosíme o opětovné zaslání vašeho požadavku - znamená to, že muselo dojít k technické chybě a vaši zprávu jsme neobdrželi nebo vám nebyla doručena naše odpověď na ni. Děkujeme za pochopení.
Vždy nás potěší, když se k nám spokojení hosté vracejí. Pokud jste již u nás byli ubytováni a rádi byste využili našich služeb znovu, připomeňte nám prosím přibližné období předchozího pobytu, ověříme, zda vám z něj nevznikla možnost slevy následného ubytování.
Pobyt ve Wizard´s clubu je možno uhradit zcela nebo i částečně formou příspěvku od vašeho zaměstnavatele, na základě vámi zaslaných podkladů vystavíme fakturu na platbu.
________________________________________________________________________
Před zasláním závazné objednávky si prosím pozorně přečtěte rezervační podmínky.
Složením zálohy na rezervaci deklarujete jejich akceptaci.
________________________________________________________________________